Thema vaderdag!

Zondag 12 juni is het Vaderdag,
In de klas zijn we volop aan de slag gegaan.
De kleuters hebben hun uiterste best gedaan om iets prachtig te maken voor papa.
 

 

 

 


 

 

 

Het resultaat mag er zijn!



 
Mijn papa is een sterke man
een man die bijna alles kan
mijn papa is mijn beste vriend
die een klein cadeautje verdiend
kus kus hier
kus kus daar
lieve papa, ik zie je graag!!
 
 
 
We schilderen onze papa
 
 

 

 

 

 



Spelen in de klas
 

 

 

 

 

 

 

 

 

De leerlingen van het vierde leerjaar kwamen prentenboeken voorlezen, dit vonden wij super leuk!!
Dank je wel!!!

 



 

 

 
We spelen een spel vandaag :)
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Lieve papa's ik hoop dat jullie genoten hebben van jullie papadag!
 
Geef ons cadeautje een mooi plaatsje in huis.
 
Groetjes juf Sanne